1975
Představen silníční stroj Comet Grand Prix 125 RS KTM a jezdec Sigi Lerner se na něm stává rakouským mistrem. Alessandro Gritti se stává evropských mistrem v Enduru a Gennadij Moiseev získává druhý titul mistra světa v motokrosu v kubatuře 250 ccm.
1976
Na nově skonstruovaném motoru o objemu 125 ccm získává italský team Farioli dvě první příčky na evropských soutěžích.
1978
Ve městě Lorrain, Ohio (USA) je založena první americká pobočka KTM nazvaná KTM America Inc. Byla rozšířena modelová řada o stroje o objemu 50 ccm. Moissev získává třetí světový titul v motokrosu.
1980
Společnost změnila jméno na KTM Motor-Fahrzeugbau KG a pokračuje v intenzivním vývoji sportovních modelů (snižování váhy, membránové řízení).
1981
Je zahájena výroba prvního vodou chlazeného motokrosového motocyklu o objemu 125 cc. Již 700 zaměstnanců dosahuje celkového ročního obratu 750 milionů ATS, přičemž 75% produkce je vyváženo do 13ti zemí světa.
1982
Motokrosové modely KTM jsou vybavovány novým systémem zadního odpružení nazvaným Pro Lever. KTM zahajuje vývoj nového čtyřtaktního vodou chlazeného motoru (jako první dodavatel na trhu).
KTM zahájilo výrobu vlastních chladičů a obdrželo první státní zakázku na motocykly od rakouské armády. Heinz Kinigadner se stává motokrosovým mistrem světa v kubatuře 250 ccm.