1995
Akvizice švédské společnosti Husaberg AB a také převzetí holandského White Power Suspension.
KTM Sportmotorcycles AG bylo listováno na vídeňské burze. Její produkce dosahuje 12 000 motocyklů za rok, což činí celkový obrat 1,2 miliardy ATS. KTM vyhrává dva tituly ve světovém enduro šampionátu, Master Rally a Tuniská Rally.
1996
První sériová produkce KTM LC4 motoru s elektrickým startérem. Byly zřízeny pobočky v Německu a Švýcarsku. Shayne King vyhrává v kubatuře 500 ccm motokrosový titul mistra světa. KTM dále získává nesčetná vítězství v enduro a rally soutěžích.
1997
Byla přestavena LC4 ve verzi supermoto a první cestovní KTM, LC4 Adventure. KTM získala tři tituly ze světových šampionátů, Shane Watts v kubatuře 125 ccm, Mario Rinaldi ve 400 ccm a Kari Tianen v pětistovkách.
1998
Uveden nový PDS (Linkless Suspension System) pro dvoutaktní modely a nová generace 125/200 ccm motorů. Představen nový koncept Z designu.
Započata výstavba nového montážního a vývojářského centra KTM. Zřízena nová obchodní pobočka ve Velké Británii. KTM jezdci získali druhé a dvanácté místo na dvacátém Dakaru.
1999
Spuštěna výroba v novém výrobním závodě KTM v Mattighofenu. Představen nový čtyřtaktní motor RACING 400/520 ccm a také první KTM dvoutaktní motor s odděleným mazáním (125/200 ccm).
Otevřeno obchodní zastoupení ve Španělsku. KTM stahuje své akcie z burzy. Stopětadvacítkový enduro mistrem světa se stává Juha Salminen a vítěz světového enduro šampionátu Thierry Magnaldi vyhrává novou Rally World Cup.
2000
KTM představuje světu nový dvouválcový projekt na výstavě Intermot v Mnichově (LC8) a otevírá obchodní zastoupení ve Francii. Extrémně dobrý rok pro soutěžní jezdce: získáno šest titulů mistra světa!
125 ccm Motocross World Champion (Grant Langston), 500 ccm Motocross World Champion (Joel Smets) 125 ccm Enduro World Champion (Juha Salminen), 250 ccm čtyřtaktní Enduro World Champion (Matteo Rubin), 400 ccm Enduro World Champion (Mario Rinaldi), 500 ccm Enduro World champion (Kari Tiainen).
2001
Přesun skladištních prostor do nového centra v Mattighofenu.
Pět vítězství KTM na dakarské rally a poprvé i vítězství pro Fabrizia Meoni. Juha Salminen získal titul enduro mistra světa a James Dobb další v 125 ccm motorkosové třídě.
2002
Přesun výroby motorů do nového moderního centra v Munderfingu.
Thuerry van der Bosch se stal mistrem světa v supermotu. Fabrizio Meoni vyhrál na nové dvouválcové 950 Rally Paříž-Dakar. Juha Salminen se opět stal enduro mistrem světa.
2003
Komerční uvedení KTM 950 Adventure na trh. Prezentace projektu 990 Duke na výstave v Milanu. Přesun vývoje do nového centra v Mattighofenu. Celkově je prodáno 70 512 motocyklů v objemu 376 milionů EUR.
KTM vstupuje na silniční závody v kubatuře 125cc - Road Racing WCS. Mistry světa pro rok 2003 jsou Juha Salminen (Enduro), Steve Ramon (125 MX), Joel Smets (650 MX). Mistrem světa v rally se stal Cyril Despres. Americkými národními šampióny pak Grant Langston (125 Supercross), Mike Lafferty (Enduro).
Akvizice švédské společnosti Husaberg AB a také převzetí holandského White Power Suspension.
KTM Sportmotorcycles AG bylo listováno na vídeňské burze. Její produkce dosahuje 12 000 motocyklů za rok, což činí celkový obrat 1,2 miliardy ATS. KTM vyhrává dva tituly ve světovém enduro šampionátu, Master Rally a Tuniská Rally.
1996
První sériová produkce KTM LC4 motoru s elektrickým startérem. Byly zřízeny pobočky v Německu a Švýcarsku. Shayne King vyhrává v kubatuře 500 ccm motokrosový titul mistra světa. KTM dále získává nesčetná vítězství v enduro a rally soutěžích.
1997
Byla přestavena LC4 ve verzi supermoto a první cestovní KTM, LC4 Adventure. KTM získala tři tituly ze světových šampionátů, Shane Watts v kubatuře 125 ccm, Mario Rinaldi ve 400 ccm a Kari Tianen v pětistovkách.
1998
Uveden nový PDS (Linkless Suspension System) pro dvoutaktní modely a nová generace 125/200 ccm motorů. Představen nový koncept Z designu.
Započata výstavba nového montážního a vývojářského centra KTM. Zřízena nová obchodní pobočka ve Velké Británii. KTM jezdci získali druhé a dvanácté místo na dvacátém Dakaru.
1999
Spuštěna výroba v novém výrobním závodě KTM v Mattighofenu. Představen nový čtyřtaktní motor RACING 400/520 ccm a také první KTM dvoutaktní motor s odděleným mazáním (125/200 ccm).
Otevřeno obchodní zastoupení ve Španělsku. KTM stahuje své akcie z burzy. Stopětadvacítkový enduro mistrem světa se stává Juha Salminen a vítěz světového enduro šampionátu Thierry Magnaldi vyhrává novou Rally World Cup.
2000
KTM představuje světu nový dvouválcový projekt na výstavě Intermot v Mnichově (LC8) a otevírá obchodní zastoupení ve Francii. Extrémně dobrý rok pro soutěžní jezdce: získáno šest titulů mistra světa!
125 ccm Motocross World Champion (Grant Langston), 500 ccm Motocross World Champion (Joel Smets) 125 ccm Enduro World Champion (Juha Salminen), 250 ccm čtyřtaktní Enduro World Champion (Matteo Rubin), 400 ccm Enduro World Champion (Mario Rinaldi), 500 ccm Enduro World champion (Kari Tiainen).
2001
Přesun skladištních prostor do nového centra v Mattighofenu.
Pět vítězství KTM na dakarské rally a poprvé i vítězství pro Fabrizia Meoni. Juha Salminen získal titul enduro mistra světa a James Dobb další v 125 ccm motorkosové třídě.
2002
Přesun výroby motorů do nového moderního centra v Munderfingu.
Thuerry van der Bosch se stal mistrem světa v supermotu. Fabrizio Meoni vyhrál na nové dvouválcové 950 Rally Paříž-Dakar. Juha Salminen se opět stal enduro mistrem světa.
Komerční uvedení KTM 950 Adventure na trh. Prezentace projektu 990 Duke na výstave v Milanu. Přesun vývoje do nového centra v Mattighofenu. Celkově je prodáno 70 512 motocyklů v objemu 376 milionů EUR.
KTM vstupuje na silniční závody v kubatuře 125cc - Road Racing WCS. Mistry světa pro rok 2003 jsou Juha Salminen (Enduro), Steve Ramon (125 MX), Joel Smets (650 MX). Mistrem světa v rally se stal Cyril Despres. Americkými národními šampióny pak Grant Langston (125 Supercross), Mike Lafferty (Enduro).